לימפאדמה - האם יש עתיד?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני פונה לחכמת הפורום ולניסיון של נשים נוספות בשאלה לגבי לימפאדמה ביד. כבר שנתיים אני חבושה, 24/7. זה התחיל מספר חדשים לאחר ההקרנות. והנה הקיץ בפתח, ואני מתחלחלת מהמחשבה ששוב אצטרך לעבור אותו חבושה, אז אני פונה אליכן בשאלה האם יש מקרים שבהם הגוף מצליח לארגן את עצמו מחדש? האם יש למי מכן עצות עבורי? תודה רבה
לצערי אין בשורות. בשנים האחרונות מדברים קצת יותר על ניתוחים מיקרוכירוריים, אבל זו לא החלמה ספונטנית כפי שתיארת בשאלה. אני מתרשמת שיש לך משמעת עצמית ראוייה להערכה, יחד עם זאת אפשר שתדוני עם המטפל/ת שלך על הקלות יחסיות (ללילה, לשחייה, בעובי אריג השרוול)יש בהן פשרה ואפשרות להחמרה קלה , אבל היא תשמר בשליטה ותהיה הפיכה. לשרותך איריס