סיוע דחוף בתרומת/ מכירת תרופת אפיניטור/ everolimus
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברות יקרות שלום לכן, ראשית אני מודה לכן על השיתוף, הסיוע הרב והתמיכה ההדדית, אין ספק שלולא אנשים שכמותכן, דברים היו נראים אחרת. כיום כעבור כ-8 שנות מחלה, כשהרופאים פחות או יותר ניסו עלי את מגוון סוגי התרופות, החלו לאזול האפשרויות, ולצערי לא קיבלתי אישור מהביטוח לתמיכה כלכלית ברכישת תרופת אפיניטור כך שעלי לרכוש אותה באופן עצמאי, 10 מ"ג לשלושה חודשים, עלות של כ22,000 לחודש!!! קרי 66,000 ש"ח סה"כ!!! אשמח באם למישהי מכן נותרו כדורים שאינם בשימוש או שיש לה רעיונות כיצד להשיגם. בברכת החלמה מהירה וימים מתוקים יותר, ספי.
שלום ספי, נסי לפנות לעמותת "חברים לרפואה", המנתבת תרופות עודפות למי שזקוק להן. הנה קישור לאתר שלהם: http://www.haverim.org.il/ תרגישי טוב