איפיניטור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום...לפני כחודש החליפו לי תרופות.התחלתי להשתמש בבוקר באפיניטור ובערב בארומזין.האפיניטור גורם לי חולשה נוראית והרגשה כללית לא טובה.כמו כן יצאן לי פצעים בפה.האם ניתן להחליף בין התרופות לקחת בערב אפיניטור ובבוקר את הארומזין? ידוע לי שחייבים לקחת תרופות אלו בדיוק באותה שעה כל יום. מה לוקחים להקל על הפצעים בפה?
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן להחליף בין הכדורים מבחינת בוקר וערב. ייתכן ויעזור לתחושת התשישות. לגבי הפצעים בפה- ניתן להעזר במי פה טנטום-ורדה. בכל מקרה זו תופעת לוואי של האפינטור שלא תשתנה עם שינוי שעת הלקיחה