גוש בזמן הנקה מועטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 44. לפני שנה וחצי ילדתי בפעם הראשונה, ואני מניקה מספר פעמים ביום, בעיקר בלילה. אני מניקה רב הזמן מהשד השמאלי ובערך פעם ביום-יום וחצי אני מניקה מהשד הימני מספר דקות (יותר נח לי להניק מהשמאלי). אתמול בזמן שכיבה על הגב הרגשתי גוש בצידו החיצוני של השד הימני, המיקום: בשעה 9-10 (בתנוחת שכיבה). האם מקבלים סרטן גם בזמן הנקה, גם אם מועטה? האם ההנקה מורידה את הסיכוי לסרטן רק לגבי השד הספציפי שממנו מניקים, או שההנקה מורידה את הסיכוי באופן כללי עבור שני השדיים? מה לעשות ולאן לפנות?
טל היקרה שלום, גודש בשד יכול לנבוע מסיבות שונות שלא קשורות לסרטן השד, אולם על מנת לדעת במה מדובר עליך לפנות לכירורג שד ולהבדק. בלי קשר חשוב שתאמצי לעצמך שגרה של בדיקות ביחד עם הרופא. בהצלחה, אנה