אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בצילום אולטרה סאונד שביצעתי התקבלה התשובה הבאה us שד שמאל בשעה 2 במרחק 5 ס"מ מהפטמה מודגם גוש מוגדר איזואקוגני בגודל 1 ס"מ בבית השחי אין בלוטות מוגדלות birads 3 us שד ימין אין עדות לגוש סולידי או ציסטי בבית השחי אין בלוטות מוגדלות biards 1 המשך מעקב ובירור לפי שיקול קליני מכיוון שהתור שלי לרופא בעוד שבועיים רציתי לדעת מה הכוונה בבדיקה האם הממצא לא תקין ? איזה בדיקה נוספת עליי לבצע אני בת 48 ועברתי הרבה טיפולי הפריה לפני 7 ו 12 שנים אני חוששת מאוד מה עליי לעשות? בתודה מראש
שלום רב. ממצא סולידי באשה בגילך ועם הרקע של טיפולי הפריה חייב בירור באשר לטיבו ןלעבור ביופסית מחט חלולה (Core Needle Biopsy) בברכה