מעקב MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת במעקב לאחר שלב 3, גוש בשד שמאל עם גרורה בבית השחי. כיום, לאחר הכימותרפיה וההקרנות, בבדיקת mri, נמצא מוקד צביעה חדש בשד הימני ( פסי לאורך 1.2 סמ, 58.7- pos) ומוקד צביעה בשד שמאל באזור הצלקת בגודל 0.8 סמ , 3.2 pos. נאמר לי לעשות MRI נוסף בעוד כחצי שנה. שאלתי, האם ניתן לבדוק את מוקדי הצביעה והאם זה לא יותר מדי זמן לחכות - חצי שנה? תודה!!!
שלום רב. התשןבה לשאלתך תלויה במקדם החשד שיש למפענח הבדיקה. לעיתם קרובות רואה ה- MRI ממצאים שאינם מעוררים חשד גבוה. אם יש לך ספק את יכולה לבקש חוות דעת שניה על בדיקת ה MRI ואם גם זו תמליץ לחזור על הבדיקה בעוד חצי שנה, זה כנראה מה שכדאי לך לעשות. בברכה