שאיבת ביציות לנערה בת 15 אירי סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי כיום בת 15.5.בגיל חצי שנה חלתה בaml.עברת טיפולים כימוטרפיים והשתלת מח עצם עצמית.היא מטופלת במחלקת אנדו לבדיקת התפתחות.לפני 4 חודשים עשינו בדיקת אנטי מולריין הורמון והערך הוא1.המליצו לנו לעשות שאיבת ביציות מכיוון שלא בטוח שהערך ישמר ויש מצב שירד וביתי לא תוכל להרות .השאלה שלי היא-האם פעולה כזאת ממומנת עלידי קופת חולים כללית?.האם יש סיכונים בהליך?.שמעתי שההורמונים שלוקחים מסרטנים?.אשמח לחוות דעת וקצת הסבר.מתלבטים מאוד בהמשך הטיפול.ועלויות שלא נוכל לעמוד בהם.תודה סמדר
סמדר שלום, פורום זה מוקדש לשאלות בנושא סרטן שד ולכן אני מציעה לך להפנות את השאלה לפורום פיריון. בברכה ובהצלחה, אנה