ביופסית שד בעזרת אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תשובת הבדיקה - תאור מאקרוסקופי מספר גלילים אפורים הגדול באורך 1.3 ס"מ. תאור מיקרוסקופי: בצביעה ל KERMNF116 לא נראו תאים חשודים. בצביעה ל P63 הודגמו תאים מיואפיתליאליים. האם יש אפשרות לתאים סרטניים? האם להמשיך בבדיקות? אימי נפטרה מסרטן השד בגיל 62 שהוא גילי כעת. בתודה מראש
לדליה שלום במה מדובר? מה היתה סיבת הביופסיה ומה היתה אבחנת הפתולוג? תוצאות הבדיקה שציינת אינן מצינות סרטן בברכה
סיבת הביופסיה היתה גוש בשד. הפתולוג כתב: FIBROCYSTIC CHANGES FLORID ADENOSIS FLORID DUCTAL HYPERPLASIA FOCAL APOCRINE METAPLASIA AND FOCAL MICROCALCIFICATIONS מה עלי לעשות עם הממצא בהתחשב שיש הסטוריה משפחתית (אמא) עם סרטן שד. בתודה מראש