זריקות להפסקת המחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 52 קיבלתי טמוקסי ולאחר שנה וחצי של תופעות לוואי נדירות. הפסקתי את לקיחתו.האונקולוגית מבקשת שאקח זריקות להפסקת המחזור. שאלתי מהן תופעות הלוואי הידועות?
לקריאה נוספת והעמקה
שי שלום, הזריקות להפסקת הוסת גורמות להפסקת פעילות השחלה ומכאן נובע שתיכנסי לגיל המעבר, כולל תופעות שיכולות להיות כמו גלי חום, שינויים במצבי הרוח, ייתכן מעט השמנה, ועוד כל מיני. בעיקר חשוב שתזכרי שגיל 52 הוא גיל שרבות מחברותייך כבר בגיל המעבר בכל מקרה, וסביר שהוסת תפסיק לבד בשנים הקרובות מאד. בהצלחה, מירב בן דוד