הורמון המרר חיים לאחר סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה מראש על עזרתכם, אחותי סיימה טיפולים (כימו והקרנות) בסרטן השד, בת 66, החלה לפני מס חודשים אנסטרזול, היו לה כאבי פקים בלתי נסבלים, עשתה הפסקה שבועיים, נרגע, נתנו לה לאסטרזול, יש לה כאבים בידיים, בגב. שוב. חייה בגהנום, הציעו לה מוקסיפן (?) , מדובר על סכנה של גושי דם ברגליים... האם ארמידקס, שאנו צריכים חלשלם פרטי, יושיע אותה? דפנה
לקריאה נוספת והעמקה
דפנה היקרה שלום, לגבי בירור זכויות שלך אני מציעה לך לפנות לעו"ד חמד טל, רכזת פרויקט הגנה על זכויות החולה בעמותת "אחת מתשע". אנא פני לטל' 036021717. בברכה, אנה