טיפול הורמונלי בסרטן שד גרורתי ללא ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קראתי שטיפולים הורמונלים יתאימו למטופלת במידה ולסרטן יש קולטני אסטרוגן חיוביים. לא ברור לי כיצד אונקולוגית הורתה על טיפול הורמונלי מבלי שבוצעה ביופסיה. איך לפעול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, לא נוכל להתייחס למקרה הספציפי. באם תרצי התייחסות של אחד המומחים, אנא פרטי את כל המידע הרפואי הידוע לך. בברכה, אנה
החלמתי מסרטן שד לפני כשנתיים. לפני חודשיים עברתי בדיקת PET CT. התגלה סרטן שד , הפעם בשד השני. גרורות בראות ובשלד . כפי שצינתי, הוחלט על טיפול הורמונלי בלטרוזול ללא שום ביופסיה. האם הדבר נכון? תודה