שימוש בווגיפם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב עברתי סרטן שד פעמיים, בהפרש של 9 שנים, רצפטורים לאסטרוגן. כעת בת 49, אחרי ניתוח להוצאת שחלות, אטרופיה נרתיקית שלא מאפשר קיום יחסי מין ספונטאנים. שימוש בגינומונל לא מסייע+שימוש בג'ל שמשמש מילדות בחדר לידה שאינו עוזר במיוחד (sion biotext( הגניקולוג המליץ על ווגיפם מינון 10, ובעלון התרופה רשום במפורש שלא לשימוש אחרי סרטן שד. אשמח לכל עצה. הדבר ממש מעיק על חיי. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שכחתי לציין כי אני מקבלת לטרוזול/פמרה
וגיפם מכילה אסטרוגן. אמנם הספיגה לגוף קטנה אך היא מסוכנת ואסורה לחולות סרטן השד.