בלוטת לימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לאחר אולטרא סאונד להלן התשובה - בית שחי שמאל הודגמו מספר בלוטות לימפה עם מרקם שומני ,ווסקולריזציה מרכזית, בגודל עד 1.2 *2.2 סמ. - בית שחי ימין הודגמו בלוטות בודדות ,בגודל עד 0.9*1.8 סמ ,עם מרקם שומני, ווסקולריזציה מרכזית. אני בן 36 חולה קרוהן אבל ברמיסיה - האם הבדיקה תקינה ? או שזה חלילה משהו ממאיר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום. אני חושב שאתה בפורום הלא נכון. בכל מקרה עליך לגשת לגסטרואנטרולוג שלך ולהראות לו את הבדיקה. הסיבות לבלוטות מוגדלות רבות מאד ורק חלק קטן קורה על רקע מחלה ממאירה. בברכה