בדיקה ראשונית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לשאול, אני מעוניינת לערוך בדיקה ראשונית, אני לא מרגישה כלום אבל יש לי עבר במשפחה של סרטן השד. קבעתי תור לכירורגית שד לעוד חצי שנה(!!!) רציתי לשאול האם קודם כל יש לעבור בדיקה ידנית ואז במידת הצורך ממוגרפיה? או שאפשר להתחיל בבדיקת ממוגרפיה? ובכלל- מהם השלבים ומה יש לבדוק? אני בת 28. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, שגרת בדיקות המומלצת בגילך הינה בדיקה תקופתית אצל כירורג שד ובדיקה עצמית.ממוגרפיה ואולטרסאונד עושים בהתאם להמלצת הרופא. לכן, בשלב זה חשוב שתפני לבדיקה קלינית של כירורג שד אשר יבדוק אותך וידריך אותך כיצד לבצע בדיקה עצמית. בברכה, אנה