המשך שאלה לד"ר מירב בן דוד בענין הארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוב ד"ר בן-דוד. אני פונה אליך שוב, כי: הרופאה האונקולוגית אצלה אני במעקב אמרה לפני שנתיים וחצי שהיא כותבת מכתב למכבי בו היא ממליצה על המשך לקיחת ארימידקס לעוד 5 שנים, כי יש מחקרים שאומרים שכדאי... הפעם כשהייתי אצלה פתאום אמרה שלא במקרה שלי, שם אין שום מחקר, שהרי לא לקחתי טמוקסיפן, אלא לקחתי 5 שנים מלאות רק ארימידקס. אני מבולבלת: האם מומלץ אם כך במסלול שלי (שכלל ר ק ארימידקס) להמשיך בכל זאת יותר מ-5שנים, או שרק לאלה שלקחו שנתיים וחצי טמוקסי ועוד שנתיים וחצי ארימידקס, להשלים מכסה של 5 שנים בארימדקס? תודה רבה מראש.
מיקלה שלום, איני יכולה לתת לך עצה רפואית בלי להכיר את כל הפרטים... המחקר הוא דבר אחד, וטיפול בך הוא דבר אחר. החליטי אם לבקש מהרופאה בכל זאת לקבל טיפול לעוד שנתיים. מירב בן דוד