חדשה כאן...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך אפשר להתגבר על הטראומה שבידיעה שיש לי סרטן שד? מה עושים כדי להתגבר ולהמשיך בחיים?
ענת היקרה שלום, ללא ספק תהליך האבחון הינו טראומטי ואין ספק שאת נדרש להתמודדות לא פשוטה. נשמח אם תספרי לנו ותיתני קצת פרטים על מנות שנוכל להתייחס לתהליך אותו את עוברת. אנה
תודה אנה על התגובה. אני בת 49, אובחנו אצלי לפני יומיים 2 גושים בשד ימין. אחד סרטני בגודל 2-3 מתוך 4 ואחד פרה סרטני. אני לפני בדיקת CT PET ו-MRI וסובלת מכאבי גב מזה כשבוע. עד לפני יומיים..הייתי מאוד בריאה. זה פשוט נפל עלי כרעם ביום בהיר... איך ניתן להתמודד עם דבר כזה? כל הזמן אני בוכה והמחשבות קשות קשות..