Oncotype DX
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אובחנתי בDCIS- עברתי lumpectomy. במקרה נודע לי על הבדיקה Oncotype DX ® for DCIS. האם מישהי עשתה את הבדיקה? האם זה עזר לקבלת החלטות לגבי טיפול? האם יש חילוקי דעות על היעילות שלה?
לקריאה נוספת והעמקה
אנה היקרה שלום, להלן קישור למידע מהאתר של עמותת "אחת מתשע" לגבי הבדיקה:http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7278,25820.aspx?ss=%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%95%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A4#אונקוטייפ מקווה שהמידע יעזור לך, אנה
זה לגמרי ניסיוני במצב הזה!! ובכלל זו בדיקה שלא מאושרת ע"י ה FDA
תודה. לא ידעתי שזה ניסיוני. אנה