שאלה לד"ר בן דוד oncotype DX
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אובחנתי בDCIS- עברתי lumpectomy ויש לי כבר תור להקרנות. במקרה נודע לי על הבדיקה Oncotype DX ® for DCIS. עד עכשיו אף רופא לא דיבר איתי עליה (הייתי אצל שני אונקולוגים בהתייעצות). האם מישהו יכול להסביר לי אם חשוב לערוך את הבדיקה, האם יש חילוקי דעות על היעילות שלה?
לקריאה נוספת והעמקה
אנה היקרה שלום, להלן מידע רלוונטי לגבי הבדיקה: http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7278,25820.aspx?ss=%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%95%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A4#אונקוטייפ מקווה שהמידע יעזור, אנה
קראתי על הבדיקה. תודה. רציתי לדעת מה חושבים האונקולוגים עליה אנה