הריון אחרי סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול את דעתכם וממצאי המחקרים - 4.5 שנים אחרי גילוי .4 שנים עם טמוקסיפן.גידול מקומי 2.2 סמ בלוטות נקיות , הורמונלי מובהק !!! אחרי כימו והקרנות ולמפקטומי ו3 שנים לוקרין האם כניסה להריון מסכנת אותי ? מכיוון שחגגתי כבר 40 השנה אין לי את כל הזמן שבעולם . אודה על התייחסות והפניות גם למחקרים . יש לי אשור עקרוני מאונקולוגית אבל מפחדת.תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לפי המחקרים ניתן בדרך כלל להרות כשנתיים לאחר גילוי המחלה במידה והמטופלת הבריאה. בכל מקרה שי צורך באישור של האונקולוג המטפל.