שאלה של כסף....MRI כמעקב לחזרת הסרטן/התפשטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. ..נניח שזכיתי בהגרלה.. והיה בידי סכום של 13 מליון ¤. מהי עמדת האונקולוגים (בארץ ובעולם המערבי) לבצע כל חצי שנה או אחת לשנה MRI חזה, עמוד שדרה... (באופן פרטי) (עברתי כריתה דו צדדית כימותרפיה והקרנות.) ומה שמציעים לי זה CT ולא מוכנים לאשר MRI בעיקר בגלל העלות לקופ"ח) (אולטרסאונד לא גילה את הסרטן לפני הניתוח) שאלתי מנטרלת את הנושא הכספי של ה"חיסכון בעלות MRI לקופ"ח, ומתרכזת בשאלה, של גילוי חזרת הסרטןן או התפשטות - עוד בשלב שרק נוצרו ולא כשהוא כבר חוגג....:) *מבקשת תשובה כאילו היתה לכם בת, והרבה כסף. (לא מעוניינת בתשובה ש"צריכים לתת נוכח ההבעיה של מינון הקופה) תודה לכם, בריאות, אושר ושבוע נעים. מה הייתם מייעצים לבת שלכם?
MRI מדי שנה למעקב אחרי מישהי שעברה כריתה דו צידית, פגישות מסודרות עם אונקולוג וגניקולוג, צפיפות עצםן---- וזהו...