מחלימה וחרדה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החלמתי לפני עשור מסרטן שד (חליתי בגיל 30) ועברתי כריתה מלאה ושחזור וגם כריתת שחלות. ועד היום אני לחוצה מכל בדיקת מעקב. הייתי בקבוצות תמיכה וטיפולים פסיכולוגיים אבל זה עדיין קשה. האם יש דרכים נוספות שאפשר להתמודד עם החשש המתמיד מחזרת המחלה?
גל שלום, ההתמודדות עם מחלת הסרטן בגיל צעיר ובכלל משאירה חותם רגשי אשר נמצא שם כל הזמן. נראה שבמהלך השנים את מודעת למצב וטיפלת בעצמך וה מאוד חשוב.החשש הוא טבעי, אך אם זה מגיע למצב שבו העוצמות של החשש מפריעות לך בתפקוד היום יומי, והחשש הזה מנהל את חייך, ניתן לשקול עזרה מקצועית כמו דימיון מודרך או טיפול תרופתי מסוים.