כירורגית שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 28. רופאת הנשים שלי הפנתה אותי לבדיקה אצל כירורגית שד (בשל היסטוריה של סרטן השד במשפחה). בעברי פגיעה מינית מוקדמת ולכן רגישות רבה לבדיקות מהסוג הזה... חשוב לי שזו תהיה רופאה אישה, עדינה ורגישה. כיצד אוכל לדעת למי אני יכולה לפנות? בקופחת החולים שלי מפנים פשוט למי שיש....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חן, באיזה אזור את גרה?
ניסית את מכון הלאה? כשאני הייתי שם כל הצוות היה נשים. אני לא בטוחה איזה סוג רופא יש להם. אני עברתי שם אולטראסאונד. ממוגרפיה וביופסיה. הם מאד מקצועיים.