לחיות בפחד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני מאובחנת כגרורתית לעצמות מזה שנתיים. מקבלת כיום טמוקסיפן הרצפטין. מרגישה מצויין וכך גם הבדיקות. מבצעת פטסיטי פעם בחצי שנה מרקרים פעם בשלושה חודשים. אני לא שקטה וכל הזמן יש לי פחד שהמחלה עושה שמות בגוף בכל יום שעובר. אילו בדיקות אפשר לעשות שלא מזיקות ולי ייתנו שקט שהכל בסדר?
ההתמודדות עם מחלה גרורתית ואם כל מחלה כרונית היא קשה ומתאגרת - פיזית ונפשית. ממה שאת מתארת מטפלים בך ועוקבים אחריך באופן מיטבי. לצערי אין בדיקות נוספות שיקנו לך את השקט שאת מחפשת. מה שחשוב שתשוחחי על החששות שלך עם הרופא\ה המטפל\ת ותגיעו לסיכומים ביניכם על תדירות המעקבים שנכונה רפואית אך שגם מאפשר לך להיות יותר שקטה. בהצלחה ד"ר שני פאלוך-שמעון