הפרשה לבנה מהפטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בת 47. היום חשתי כאב בשד שמאל וכשלחצתי על הפטמה יצאה הפרשה לבנה. עד לפני חודש נטלתי גלולות יסמין אך בעקבות יתר לחץ דם, הפסקתי השימוש. אני מטופלת באורח קבוע באמלו ליתר לחץ הדם, באלטרוקסין לאיזון בלוטת התריס ומעת לעת נוטלת גם טרוזודיל להרגעה. ברקע סיפור משפחתי של אם שנפטרה מסרטן השחלות בגיל 54 ואחות שנפטרה מסרטן השד בגיל 52. איני נשאית brca 1, 2 . מה עלי לעשות כדי לברר את פשר ההפרשה? אלו בדיקות עלי לבצע?
לקריאה נוספת והעמקה
מזי היקרה שלום, עליך לפנות לכירורג שד לבדיקה שגרתית. לאחר הבדיקה של הרופא הוא יחליט האם יש צורך בהמשך הבירור או לא. בברכה, אנה