שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 23,לפני שנתיים הייתי לועס את העטיפה של שישיית עין גדי בצבע הכחול והייתי לועס את זה הרבה זמן עד שהצבע כבר היה צובע לי את הפה(אני אידיוט יודע) עשיתי את זה עשרות פעמים ולפני שנתיים הפסקתי-ואז התעורר אצלי חשש-אולי הצבע הזה היה מסרטן? אולי יש בו חומרים מסרטנים? איך אני יכול לבדוק האם זה נכון ומה אתה מציע לי לעשות ללכת לבדיקות? לגלות אם החומר מסרטן או לא? אני צריך את עזרתך פה.
שלום לך, כולנו עושים דברים ובדיעבד מבינים שהיו מיותרים. אינני יודעת כיצד ניתן לבחון מהם החומרים שכילה העטיפה ולא יודעת אפילו לאן להפנות אותך לבירר. אולם פורום זה מיועד לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולכן עליך לחפש מענה במסגרת אחרת. בהצלחה! אנה