מעקבים ויעוצים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאימי יש סרטן שד עם שתי בלוטות לימפה נגועות, היא עברה כריתה מלאה, וסיימה את ההקרנות.מה השלב הבא? מתי מומלץ להתייעץ באופן פרטי(האם יש אבני דרך)? לא יודעים למה לצפות. תודה מראש לכל העצות. שנה טובה ובריאות לכולם
מימי היקרה שלום, האם לאימך יש רופא מטפל המלווה אותה, כירורג ואונקולוג? את יכולה להתעייץ איתם בכל שלב והם אלו שבונים את התוכנית הטיפולית בשביל אימך. לקבל חוות דעת שניה מומלץ בכל שלב. בברכה, אנה
שלום מימי, תוכלי לקרוא באתר "אחת מתשע" על השלב שלאחר הטיפולים, כאן: http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7472,26102.aspx וגם כאן: http://www.onein9.org.il/newsarticle/67179,7275,25877.aspx בהצלחה ושנה טובה