לטרוזול נשירה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי מטמוקסיפן ללטרוזול עקב חזרת המחלה.השיער נושר לי מאוד לאחר חודש וחצי כמו כן האם הלטרוזול גורם לדכדוך וחולשה?.האם זאת תופעה ידועה?האם אאבד את כל השיער?האם אחליף לפמרה (אקנה באופן פרטי)זה יוכל לעזור שמעתי שתמיד עדיף לקחת תרופה אורגינלית ולא גינרית?אשמח לתשובה.שנה טובה.
שלומות, אכן ייתכן שלטרוזול גורם לנשירה, ולדכדוך גם. סביר להניח שיש גם קשר למתח שעברת עם גילוי חזרת המחלה. ולכן, הייתי ממתינה לראות איפה הדברים נעצרים, כי לא מאבדים את כל השיער מלטרוזול, יש קצת נשירה. לגבי רכישת התרופה הגנרית, הן אמורות להיות מאד דומות, אבל יכול להיות שתרגישי הבדל, אני לא שוללת זאת. בקיצור, אני ממליצה לחכות קצת עד לנקיטת כל פעולה... בהצלחה רבה, מירב בן דוד