טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול האם במשך התקופה שמקבלים זולדקס+טמוקסיפן אפשר לחיות כרגיל ולתפקד עם 3 ילדים קטנים בבית ????????????? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לתמר. ניתן לתפקד באופן מלא עם הטיפול המשולב של טמוכסיפן וזלודקס. יתכן שתסבלי מגלי חם או כאב ראש אך ניתן להתגבר על כך בדרך כלל. בברכה פרופסור אילן כהן
בס"ד אל תתביישי ותבקשי עזרה.
3 ילדים קטנים גם כשבריאים זה לא קל. הכי חשוב שתיהיה רגועה,לא בחרדה. לילדים הכי חשוב השלוה ולכן עדיף אפילו שיקבלו פחות קצת אך נפשית תיהי זמינה. אם יש בעל אל תשכחי אותו,הוא גם סובל. יש שלא סובלות כלל ויש שקצת יותר ,הלואי שתיהי בקבוצה הראשונה.