שיעול מתמשך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה לד"ר גיבס עברתי בשנת 2000 כריתת שד ימין מאז כל שניה יש לי שיעול יבש שנמשך כמה חודשים בשנה שיעול טורדני ברצוני לדעת אם יש מה לעשות עם תופעה מטרידה זו (הדבר היחיד שאיכשהו עוזר הם סוכריות צמחים שמקלות לכמה זמן ) אודה אם יש תשובה לתופעה זו
מירה היקרה שלום, ראיתי את השאלה ושלחתי לד"ר גיפס. תודה, אנה
שלום מירה מתיאורך נראה שיתכן שמדובר בגירוי באיזור הגרון ולא הריאות, לכן הייתי מציעה להתייעץ עם רופא אף אוזן גרון. מעבר לכך ניתן כמובן להתייעץ עם פולמונולוג. מרבית הסיכויים שאין קשר לגידול בשד, במיוחד מאחר שאת אומרת שזה התחיל כבר לאחר הניתוח ונמשך 13 שנה. בהצלחה