ארדיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לברר האם יש הבדל בין ארדיה לזומרה?איזה טיפול הוכח כטוב ביותר לסרטן שד גרורתי לעצמות? מה ההבדל בינהם ?אשמח לקבל תשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אני מצרפת מידע מהאתר של עמותת "אחת מתשע" לגבי שתי התרופות להלן מידע לגבי זומרה http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7271,25889.aspx?ss=%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%94 וארדיה http://www.onein9.org.il/newsarticle/67998,7271,25887.aspx?ss=%D7%90%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%94 באם תרצי התייחסות ממוקדת, אנא צרפי מידע רפואי ואשמח להעביר את השאלה לאחד היועצים. בברכה, אנה