זומרה תופעת לוואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.בשבוע שעבר התחלתי זומרה.לאחר כמה שעות התחלתי להרגיש חולשה נוראית כאבים עזים בכל הגוף לחץ בבית החזה ואי יכולת לעמוד על הרגלים.כמו כן התעלפתיפעם אחת.התופעות נמשכו כ שלושה ימים.וגם לאחר מכן עדין יש איזו שהיא חולשה.לציין שאני נוטלת גם לטרוזול לקחתי טיפות אופטלגין להקלה דבר שלא עזר במיוחד.לשאלתי האם אילו תופעות ידועות ונורמליות ?
לכותבת שלום התופעות שתארת לגבי הזומרה- ידועות, עוצמת התגובה נראה שהיתה חזקה. יש צורך לקחת אופטלגין ואקמול יחד סביב הטיפול ולא לחכות שיגיעו הכאבים ולהמשיך לקחת סביב בשעון 3 פעמים ביום ל-2-3 ימים. לחלופין ניתן לנסות ארדיה אולי עוצמת הכאב תהיה פחותה או בכלל בונופוס בכדורים- אם המחלה בעצמות אינה כה גדולה. או בכלל לשנות תרופה למשפחה אחרת- לטיפול בדנונוסמב (אינו בסל עדיין)