תופעות לוואי לאחר סיום טיפול תרופתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיימתי לאחרונה 5 שנות טמוקסי וכן שנתיים וחצי של אנסטרזול. בנוסף לכל תופעות הלוואי שהיו, לי ועדיין לא חלפו ,יש לי עכשיו עייפות מוגברת מתמיד. האם זה קשור? האם ידוע על תופעות לוואי עם סיום הטיפולים-(עלי לציין שסיום הטיפול מאד משמח אותי).
פזית שלום אפשר לשאול מאילו תופעות לוואי סבלת? אני כשנתיים עם טמוקסיפן וצפויה לעבור אותו מסלול כמוך. תודה ומקווה שהרגשתך תשתפר יעלה
פזית שלום בהחלט ייתכן ששינויים הורמניים שחלים עם הפסקת הטיפול יגרמו לעיפות. מאידך כדאי לבדוק שאין גורמים נוספים ומקובל לבדוק רמות ברזל, B-12, חומצה פולית ותפקודי בלוטת התריס ולעיתים רמות קורטיזול. ניתן להעזר בתזונה, טכניקות של רפואה משלימה וכדומה לטיפול בתופעה