חדש לגודש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 19 ומרגישה כבר כמה ימים גודש בשד ימין אני נורא מפחדת מהבדיקה הבנתי שהיא לא נעימה לאיזה רופא עליי לפנות והאם יש רופאה שעושה זאת?
מור היקרה שלום, אני מבינה את החשש וכל בדיקה היא לא נעימה, אולם על מנת להסיר דאגה מבליך, אני מציעה לך לגשת לבדיקה שגרתית אצל כירוג שד ולהסיר דאגה מליבך. רק על מנת לסבר את האוזן, הסיכוי לסרטן שד בגילך הוא נמוך וקיימות סיבות רבות לגודש בשד שלא קשורות לסרטן השד. בברכה, אנה
סרטן השד מפחדת מבדיקה? שושי 24/07/13 | 21:07 היי, אמנם הבדיקה לא נעימה במיוחד, בדרך כלל המתח הוא עד שמתקבלת התשובה... בנוסף, מנסיוני, מציעה לך ללכת לכירורג שד שיבדוק ויתן המלצתו, ובשום אופן אל תפחדי מהבדיקה, עדיף לבדוק מאשר לפחד! מקווה שזאת קריאת שווא, בריאות לך. חזור RE: מפחדת מבדיקה? תשובת מומחהאנה גולדברטאין תגובות 24/07/13 | 22:07