תשובת אולטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב עקב גוש בשד ימין עשיתי אוטרסאונד ויצאה תשובה BIRADS גוש מוצק בצד ימין מוגדר מרקם אחיד בגודל 2.30 הומלץ מעקב אולטרסאונד בעוד 6 חוד שאלתי כזו דודי נפטר לפני חודש עקב סרטן השד האם לנוכח זה אין צורך לעשות ביופסיה הלו BIRADS 3 זה כנראה שפיר... לא???.
לקריאה נוספת והעמקה
לנוכח סיפור משפחתי הייתי ממליץ לבצע ביופסיה בגוש סולידי בירדס 3
אם לבן דודך היה סרטן שד את צריכה בדיקה גנטית וביופסיה, ותפני לרופא טוב, כירורג שד או אונקולוג שד. בשום אופן לא מעקב!!