אולטרה סאונד אוטומטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אם האולטרה סאונד האוטומטי כל כך טוב, מדוע הוא אינו כלול בבדיקות בקופת החולים? אני בת 56 עם רקמת שד צפופה. מצאו אצלי משהו לא ברור בשד וקיבלתי הפניה לבדיקה חוזרת בעוד 3 חודשים? מה לעשות? אין לי כסף לממן בדיקה א,סאונד אוטומטי פרטית. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לאילנית שלום לא ברור אם עשית אולטראסאונד רגיל אם כן אפשרות אחרת היא MRI שד בדיקת VUS שדברת עליה יתרונה שבודקת את כל שד אך במקרה מכיון שידוע היכן ממוקמת הבעיה אולטראסאונד רגיל יכול לעזור בברכה