אי ודאות בתוצאות של ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הופניתי לבצע בדיקת ממוגרפיה בשל איבחון של סרטן השד ובעקבותיו כריתת שד של אימי. להלן תוצאות הממוגרפיה: ימין: לא נראו גושים ברקמה הרכה לא נראו הסתיידויות פתולוגיות רקמה: הודגמה סמיכות אסימטרית בעומק חיצוני עליון של השד. צל העור והפיטמה - תקינים. רושם: ללא ממצא חריג בבדיקה. 1: BIRDS - בדיקה תקינה. המלצות: בשל הסמיכות הגבוהה של רקמה פיברוגלנדורית דרוש להפנותה לביצוע US. אני קצת מבוהלת והייתי מעוניינת לדעת מה פשר הסמיכות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אשמח להפנות את השאלה לאחד היועצים, אנא רשמי את גילך. בברכה, אנה