סימן כחול ממכה בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 32 ולפני כשבוע קיבלתי מכה בשד מבני הקטן. בעקבות זה נוצר סימן כחול ( נראה כשטף דם) בקוטר של כחצי סנטימטר. הסימן כבר כמעט עבר , אבל חברה אמרה לי שאחרי מכה בשד יש סיכוי גבוה לפתח סרטן עכב פגיעה בתאים של שד בזמן המכה. אני נורא מודאגת. האם זה אכן נכון ואני אמורה לחיות מעכשיו בפחד מתמיד? חשוב לציין שבידיוק לפני 3 שבועות עברתי בדיקת אולטרסאונד שד שגרתית שיצאה תקינה תודה מראש על התגובה
קלר היקרה שלום, לא מתואר קשר בין סרטן לבין מכה שגרמת לסימן. אינך צריכה להיות בפחד תמידי אלא להמשיך את המעקב השגרתי הכולל בדיקת שד עצמית ומעקב של כירורג שד תקופתי. בברכה, אנה