גושים בשד!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 21 ללא שום רקע של סרטן השד במשפחה ! לפני מספר חודשיים התחיל להיות לי כאבים בשני השדיים,במימוש עצמי גיליתי כמה גושים. מיד פניתי לרופא, שהפנה אותי לבדיקת אולטראסואנד! עשיתי בדיקה ולא נאמר לי יותר מדי רק גודל הגוש וכאלה . חשוב לי לציין שהגושים הם זזים ממקום למקום לפעמים גדולים לפעמיים קטנים .בתקופה מסוימת כואב לי החזה ולהפך. אני נורא חוששת מה עליי לעשות !!!??
לקריאה נוספת והעמקה
ליטל היקרה שלום, אשמח להפנות את השאלה לאחד היועצים, אנא כתבי לי מה ממצאי האולטרסאונד. בברכה, אנה