גם את חלית בסרטן שד גרורתי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעוניינת לדבר עם מישהי שחלתה בסרטן שד גרורתי לכבד .גם ככה קשה אז אשמח למעט עידוד...
לקריאה נוספת והעמקה
אכן. חליתי בכבד לפני כמעט שלוש שנים. אשמח לשוחח איתך. תרשמי לי את המייל שלך ואכתוב לך את מספר הטלפון שלי.
דורית היקרה שלום, אני בהחלט מבינה את הצורך שלך לחלוק ולשתף בתחושות שלך. בעמותת "אחת מתשע" קיים מגוון רחב של אפשרויות תמיכה לנשים המתמודדות גם עם סרטן שד גרורתי. אני מציעה לך ליצור קשר עם יעל בטל 1800363400. כמו כן, תוכלי לשוחח עם רכזת התמיכה שלנו, יעל יגור, בטל 036021717. כולנו כאן איתך, אנה