האם זה תורשתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנחנו 3 אחיות אחותי חלתה בסרטן השד ולאחות השניה נמצאו גידולם שפירים אני נבדקתי והכל בסדר האם אני צריכה לדאוג?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירי, אינך מוסרת פרטים על היסטורייה משפחתית וסרטן השד, בכל מקרה רצוי להיות במעקב כפי שמומלץ , להיבדק על ידי כירורג שד או מרפאת שד בקופת חולים, ובדיקות נוספות אם צריך לפי דרישת הרופא. באתר עמותת אחת מתשע(את הקישור ניתן למצוא במעלה הדף צבוע בכחול) יש פרק שלם על סרטן שד תורשתי (דף הבית/מידע/ מידע רפואי/ סרטן שד תורשתי). בברכה, צוות אחת מתשע