סמן AFP
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בן ברוך אני מקבלת קסלודה כבר 6 מחזורים האם יכול להיות שסמן AFP קפץ מעל הטווח מ7 ל15.7 בגלל נזק לכבד מהקסלודה או יכול להעיד על גרורה בכבד? להזכירך אני חולת סרטן שד עם גרורות בעצמות תודה על תשובתך הקודמת ותודה מראש על זאת רומי
לא ברור לי מדוע עושיםלך AFP כמעקב לסרטן שד, אך אני מציעה לך לפנות לרופא המטפל בנוגע לפרוש התוצאות. עליה מ 7 ל15 לא צריכה להדאיג
תודה לד"ר בן ברוך היקרה לשאלתך -לא עושים לי את בדיקת הסמן AFP כמעקב לפי בקשת הרופאה שלי, פשוט במעבדה על דעת עצמם הם מריצים גם בדיקה על הסמן הזה, שעד עכשיו אפילו לא התיחסנו אליו רק כשהוא פתאום עלה נלחצתי בכל אופן שוב תודה על צפירת ההרגעה רומי