כאבים בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מזה כמה חודשים יש לי כאבים בחזה (יותר בימני מאשר בשמאלי). ניגשתי לרופא נשים והוא נתן לי מרשם לכדור שנקרא "אנדרוקור" (כדור שלקחתי פעם בגלל פצעים בפנים). סיימתי לקחת חפיסה אחת מהכדור (בשילוב עם גלולות "דיאנה"), אך הכאבים לא נעלמו ולעיתים אף חזקים יותר. מה עלי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אנו מליצות שתיפני למרפאת שד או כירורג שד בקופת החולים אליה את שייכת, לבדיקת מעקב שגרתית, ולמען הסרת הדאגה מליבך. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום שוב, לא מספיק לגשת לרופא נשים במקרה כזה? תודה מראש