גידול ADENOMYOEPITHELIOMA
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצוות שלום רב, אני בת 32 ולפני חצי שנה נותחתי להוצאת גידול ADENOMYOEPITHELIOMA משדי השמאלי. בימים האחרונים אני חשה שוב בדקירות באותו שד, אם כי לא בנקודה ספציפית. חרדתי מין הסתם גדולה עד מאד, ורציתי לדעת האם סוג זה של גידול נוטה לחזור ולהתפשט? האם הוא ממאיר? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
גולדי שלום, מדובר בגידול שפיר, נדיר בשכיחותו. הטיפול הוא כריתה שלמה של הגוש. גידול זה, לא נוטה לחזור או להתפשט, ואינו קשור לממאירות של השד. תחושת כאב בשד היא שכיחה, מומלץ להיבדק ע"י כירורג שד. גמר חתימה טובה,