שאלה חשובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי יודעת על קשר בין צימאון בלתי רגיל ושתיה מרובה לבין התפתחות גידול סרטני? תודה
שלום רב, בדרך כלל צימאון בלתי רגיל ושתייה מרובה הוא יכול להיות אחד הסמנים לסוכרת כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל על בדיקת גלוקוז בדם. בברכה, צוות אחת מתשע
לא. בבירור מוחלט אין קשר לסכרת. כל בדיקות הסכרת מכמה סוגי בדיקות לא העלו שום קשר לסכרת. אולם הגידול קיים. רציתי לדעת אם יש קשר בין הגידול לבין צימאון בלתי רגיל ושתיה ממש מרובה. שתיה שיכולה להגיע לעשרה ליטר(!) מים ביום. (ולא מדובר בספורט)
Hellow ליטל, האם לקחת/לוקחת תרופות, ואם כן איזה?
לא. אין אף תרופה מעורבת למעט טמוקסיפן שלא נלקחת מזה זמן. עוד לפני הצמא הגדול.