קרע אינטרה קפסולרי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קרע אינטרה קפסולרי- מה זה אומר? לאחר בדיקת MRI שד כתוב:מצב לאחר כריתת שד ושחזור עם שתל בעל לומן כפול . פלס נוזל נוזל בלומן החיצוני של השתל חשד לקרע אינטרה קפסולרי . נוזל סביב השתל יתכן תגובתי . אנא, בבקשה - שמישהו ירגיע אותי. כמה זה מסוכן?צריך התערבות כירורגית מיידית?
שלום דיאנה. ראשית לא מדובר במצב מסכן חיים או בריאות. מדובר בקרע של שתל הסיליקון ללא דליפה חופשית של מילוי הסיליקון. עלייך לגשת לכירורג הפלסטי שהיה מעורב בניתוח שלך ולהתייעץ אתו.
רופא לא נעים. מגיע עייף.לחדר נתוח. לא מכיר את המטופלת ולא את פרטי הנתוח. באשמתו הנתוח בוטל כשאני כבר על מיטת הנתוחים. וכל זה בנתוח פרטי.