רפלקסולוגיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, החלטתי ללכת על טיפולי רפלקסולוגיה כדרך להחזיר לי מעט אנרגיה בתקופת הטיפולים הכימותרפיים. האם צריך ללכת לרפלקסולוגים שעברו הכשרה בטיפול בחולי סרטן או שכל רפלקסולוג יכול לתת לי טיפול? האם רפלקסולוגיה היא התשובה לימים אלו? האם יש דרכים נוספות לשיפור ההרגשה הכללית לאחר הטיפולים הכימותרפיים? האם אני מוגבלת לטיפולים מסויימים? תודה על התשובות.
יונית שלום, רפלקסולוגיה היא בחירה טובה ובטוחה. ישנם טיפולים נוספים שיכולים להקל על תופעות הלוואי ולחזק אותך כמו דיקור, צמחי מרפא, תזונה וכיו"ב. בכל אופן עלייך לפנות למטפלים בעלי נסיון בטיפול בסרטן. בהצלחה, נדב