רחבת אילן 14 גבעת שמואל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח הוצאת גידול מסוג lt.invasive lobular carcinoma מהשד הניתוח כלל ביופסיה של שתי בלוטות הזקיף שנימצאו נקיות. האם יתכן שישנן בלוטות זקיף נוספות שלא ניבדקו. בברכה חיה
שלום לך מקובל היום לבדוק את בלוטת הזקיף שהיא בעלת הסיכוי הגדול שאליה יפרוץ הגידול ומשם הלאה ודאי שישנן בלןטןת שלא נבדקו כי לא צריך לבדוק לפי הקונספט של בלוטת הזקיף כלומר אם הזקיף לא נגועה אזי קים סיבוי קלוש שבלוטות אחרות נגועות צריך להדגיש שאין 100 % כאן ושיתכן ש2 עד 3 אחוז מהמקרים הינם שגועים אני מאמין שהיית בידים טובות ומאחר והזקיף לא נגועה אין צורך לבדוק את האחרות זה גם יכול ליצור סיבוך שנקרא לימפאדמה שזה למעשה נפיחות בזרוע בצד המנותח בברכה דר זילברמן