ריקמה פיברוטית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שבוע עשיתי ביופסיה פתוחה בשד בשל גוש שהתגלה אצלי התוצאות הגיעו אתמול והכירורג אמר לי שזו ריקמה פיברוטית ועלי להיות במעקב כדי לא לסכן את עצמי מה זה אומר? האם זה גידול? האם זה מסוכן? מה זה ביכלל הדבר הזה? (הרופאה שביצעה את הביופסיה אמרה לי שזו רקמת שד קשה- האם זה אותו הדבר?) אם זו ריקמת שד קשה אז למה צריך להיות בהשגחה? זה מסוכן? מחכה לתשובה חנית.
לקריאה נוספת והעמקה
חנית שלום רקמה פיברוטית זו רקמה נוקשה-צלקתית שאינה גידולית ואין בה כל סכנה פרופ' מ' גוטמן