בהמשך להרצאתה של פרופ' תמר פרץ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח אם תוכלו לפנות את שאלתי לפרופ' פרץ: בהרצאה המאלפת הוצג תהליך השינוי הגנטי והוסבר כי שרשרת-אירועים (אחת או שתיים) משנה את זוג הגנים ה"שומרים" מפני סרטן כלשהוא. שאלתי היא, אם מחלתי בסרטן-השד הינה כתוצאה משינוי בגנים, האם אני חשופה עתה לעוד מקרים של סרטן (הישנות סרטן השד או סוג אחר)? בברכה, יפה
ראשית ברצוננו להתנצל על האיחור הרב בתשובה. כפי שכבר נאמר, פרופ' פרץ אינה יועצת קבועה בפורום ועקב עיסוקיה הרבים לקח זמן מה לקבל את תשובתה, המובאת להלן : "אם אכן יש שינוי גנטי, קיים סיכון גבוה יותר להתפתחות סרטן שד חדש. אין לכך השפעה על הישנות הסרטן שהיה."