שאלה לפרופסור אילן כהו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופסור אילן שלום לפני יומיים בוצע אצלי גרדה שעובי הרירית היתה 21ממ האם אני אמורה לראות רירית דקה באולטרא סאונד הבגינלי? תודה רבה רותי
לקריאה נוספת והעמקה
לרותי כאשר יש רירית רחם עבה יש צורך לבצע היסטרורסקופיה ודגימת רירית הרחם. גרידה היא פחות מדוייקת. מבל מקום, צריך לחכות לתשובת היסטולוגיה של החומר שיצא מהרחם ולאחר מכן לחזור על אולטרהסאונד לבדיקה חוזרת של רירית הרחם. לא תמיד לאחר גרידה הרירית נעשית דקה יותר. לפי כל התוצאות יהיה צורך להחליט על ההמשך. בברכה פרופסור אילן כהן